måndag

  • Spin 30Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 30-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Evelina Herjander 6:30 till 7:00
  • Tabata 30Tabata är en form av högintensiv intervallträning, HIT där du på kort tid kan uppnå väldigt stora träningsresultat. Träningsformen är smart upplagd då du blandar högintensiva övningar med korta vilor under en förutbestämd tid, ofta 4 min. med Evelina Herjander 8:30 till 9:00
  • Easy Senior 30I de 10 cirkelträningsmaskinerna, från vår samarbetspartner Nordic Gym, styrs motståndet av en lufttrycksbehållare, vilket gör det enkelt och lätt att ställa in det motstånd som gör din träning effektiv. Detta är ett pass som är riktad till våra Seniorer. med Evelina Herjander 9:15 till 9:45
  • Senior 45Ett utmärkt pass för dig som passerat 60 år. Träning förlänger livet! Det är aldrig för sent att börja motionera. Här tränar du och dina jämnåriga tillsammans med en instruktör för att förbättra och bibehålla styrka, rörlighet och kondition. Alla kan vara med, tränad som otränad. Instruktören anpassar passet efter deltagarna. Den som tränar får bättre balans och reflexer. Risken att trilla och skada sig minskar. Träning kan ersätta eller komplettera läkemedel. Träningen kan även lindra värk i leder och muskler. med Evelina Herjander 10:00 till 10:45
  • Cirkel Fys 45 med Emma Enberg 17:00 till 17:45
  • Pilates 45 med Maria Looström 17:15 till 18:00
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Anneli Jörlfeldt 17:15 till 18:00
  • Les Mills CXWORX med Eva Bornebusch 18:05 till 18:35
  • Yoga 60För dig som inte är rädd att utmana dig fysiskt och vill ha något för sinnet också. Syftet är att främja energiflödet i kroppen, att öka rörlighet, tålamod, disciplin, styrka och främja inre harmoni. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga för att kunna delta och se resultat. Även mer erfarna yogautövare kommer att utmanas på sin nivå med mer avancerade variationer på grundpositionerna. Regelbunden praktiserering kommer att få dig att känna dig starkare, smidigare och mer medveten både fysisk och mentalt. Alla pass är unika och varierade från gång till gång. Ibland är det fokus på styrka, ibland på rörlighet och andra gånger varvar vi ner och kör lugnt. Har du ingen egen matta så finns det att låna gratis på Träningsakademin. med Maria Looström 18:10 till 19:10
  • Sprint 30LES MILLS SPRINT är inget vanligt cykelpass. Det är en tuff 30 minuters HIIT-Träning (Högintensiv intervallträning) som passar alla oavsett träningsbakgrund. Fördelen är att tekniken är enkel att genomföra och belastningen på kroppens leder är minimal. ARE YOU FAST ENOUGH? med Eva Bornebusch 18:35 till 19:05
  • Body Attack 60 med Marie Andersson 18:40 till 19:40
  • Sh'bam 45Dansinspirerad träning blir inte enklare än Sh'BAM. Det är sen helt upp till dig hur mycket du väljer att släppa loss och hur mycket känsla och stil du vill lägga in i utförandet. Alla är välkomna att delta på våra klasser och inga förkunskaper krävs! Ingen förväntar sig att du ska kunna allt på en gång, det enda vi förväntar oss är att du ska ha roligt. med Mathilda Andersson 19:15 till 20:00

tisdag

  • Cirkel Fys 45 med Rikard Gustavsson 8:30 till 9:15
  • Senior 60 med Gästinstruktör 9:30 till 10:30
  • Hjärtgrupp 60Ett speciellt anpassad pass för våra medlemmar. Fråga mer i receptionen. med Rikard Gustavsson 9:30 till 10:30
  • Les Mills BODYPUMP 60 med Marie Andersson 17:00 till 18:00
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Patrik Sundström 18:05 till 18:50
  • BodyStep 60Ett 60 minuter pass där du tränar kondition, styrka och explosivitet med hjälp av en höj- och sänkbar låda. Enkla, effektiva övningar och steg kombineras med peppande och glad musik. Resultatet blir ett pass som ger ett riktigt lyft. Du kommer att lämna salen med svett i pannan och ett leende på läpparna. med Marie Andersson 18:10 till 19:10
  • No Excuse 45Härligt tufft och crossfitinspirerad muskelpass. med Joakim Måbrink 18:45 till 19:00

onsdag

  • Cirkel Fys 45 med Joakim Måbrink 6:30 till 7:15
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Evelina Herjander 8:30 till 9:15
  • CXWORX 30En tuff träning på 30 min, som utmanar dig mentalt och fysiskt. Du stramar åt och tonar musklernas kärna genom att fokusera på de muskler som håller samman överkroppen med underkroppen. Vi jobbar med motstånd i form av gummiband, vilket gör det möjligt att anpassa belastningen och utmana kroppen maximalt. med Marie Andersson 17:00 till 17:30
  • Les Mills BODYPUMP 60 med Pernilla Areskoug 17:35 till 18:35
  • Sprint 30LES MILLS SPRINT är inget vanligt cykelpass. Det är en tuff 30 minuters HIIT-Träning (Högintensiv intervallträning) som passar alla oavsett träningsbakgrund. Fördelen är att tekniken är enkel att genomföra och belastningen på kroppens leder är minimal. ARE YOU FAST ENOUGH? med Rikard Gustavsson 17:35 till 18:05
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Rikard Gustavsson 18:15 till 19:00
  • Body Vive 45

    Pulshöjande träning för hela kroppen! BODYVIVE är en blandning av konditionsträning och styrketräning med funktionella övningar - ett pass som ger dig sprudlande energi, kondition, smidighet och styrka. Perfekt för dig som är ny på gruppträning eller för dig som vill träna med en lägre belastning på kroppen men passar också dig som vill ha ett effektivt träningspass för hela kroppen!

    Tidsformat: 45  minuter
    med Eva Bornebusch 18:40 till 19:25

torsdag

  • Functional Body 30/45Effektiv, rolig träning som utvecklar kroppens styrka, stabilitet och uthållighet. Ett pass för alla åldrar där man själv sätter nivån efter sin egen förmåga. Välkomna! med Anne Nilsson 6:30 till 7:00
  • Body Vive 45

    Pulshöjande träning för hela kroppen! BODYVIVE är en blandning av konditionsträning och styrketräning med funktionella övningar - ett pass som ger dig sprudlande energi, kondition, smidighet och styrka. Perfekt för dig som är ny på gruppträning eller för dig som vill träna med en lägre belastning på kroppen men passar också dig som vill ha ett effektivt träningspass för hela kroppen!

    Tidsformat: 45  minuter
    med Eva Bornebusch 8:30 till 9:15
  • Sh'bam 45Dansinspirerad träning blir inte enklare än Sh'BAM. Det är sen helt upp till dig hur mycket du väljer att släppa loss och hur mycket känsla och stil du vill lägga in i utförandet. Alla är välkomna att delta på våra klasser och inga förkunskaper krävs! Ingen förväntar sig att du ska kunna allt på en gång, det enda vi förväntar oss är att du ska ha roligt. med Marie Andersson 17:00 till 17:45
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Pernilla Areskoug 18:00 till 18:45
  • Les Mills BODYPUMP 60 med Rebecca Sjölund 18:00 till 19:00
  • Yoga 60För dig som inte är rädd att utmana dig fysiskt och vill ha något för sinnet också. Syftet är att främja energiflödet i kroppen, att öka rörlighet, tålamod, disciplin, styrka och främja inre harmoni. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga för att kunna delta och se resultat. Även mer erfarna yogautövare kommer att utmanas på sin nivå med mer avancerade variationer på grundpositionerna. Regelbunden praktiserering kommer att få dig att känna dig starkare, smidigare och mer medveten både fysisk och mentalt. Alla pass är unika och varierade från gång till gång. Ibland är det fokus på styrka, ibland på rörlighet och andra gånger varvar vi ner och kör lugnt. Har du ingen egen matta så finns det att låna gratis på Träningsakademin. med Maja Billing 19:00 till 20:00

fredag

söndag

  • Tabata 45 med Evelina Herjander 9:30 till 10:15
  • Spin 30Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 30-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Evelina Herjander 10:20 till 10:50
  • Yoga 60För dig som inte är rädd att utmana dig fysiskt och vill ha något för sinnet också. Syftet är att främja energiflödet i kroppen, att öka rörlighet, tålamod, disciplin, styrka och främja inre harmoni. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga för att kunna delta och se resultat. Även mer erfarna yogautövare kommer att utmanas på sin nivå med mer avancerade variationer på grundpositionerna. Regelbunden praktiserering kommer att få dig att känna dig starkare, smidigare och mer medveten både fysisk och mentalt. Alla pass är unika och varierade från gång till gång. Ibland är det fokus på styrka, ibland på rörlighet och andra gånger varvar vi ner och kör lugnt. Har du ingen egen matta så finns det att låna gratis på Träningsakademin. med Maria Looström 18:00 till 19:00
måntisonstorfrelörsön
6:30
8:30
9:00
9:15
9:30
10:00
10:20
17:00
17:15
17:35
18:00
18:05
18:10
18:15
18:35
18:40
18:45
19:00
19:15

 

Listformat

måndag

  • Spin 30Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 30-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Evelina Herjander 6:30 till 7:00
  • Tabata 30Tabata är en form av högintensiv intervallträning, HIT där du på kort tid kan uppnå väldigt stora träningsresultat. Träningsformen är smart upplagd då du blandar högintensiva övningar med korta vilor under en förutbestämd tid, ofta 4 min. med Evelina Herjander 8:30 till 9:00
  • Easy Senior 30I de 10 cirkelträningsmaskinerna, från vår samarbetspartner Nordic Gym, styrs motståndet av en lufttrycksbehållare, vilket gör det enkelt och lätt att ställa in det motstånd som gör din träning effektiv. Detta är ett pass som är riktad till våra Seniorer. med Evelina Herjander 9:15 till 9:45
  • Senior 45Ett utmärkt pass för dig som passerat 60 år. Träning förlänger livet! Det är aldrig för sent att börja motionera. Här tränar du och dina jämnåriga tillsammans med en instruktör för att förbättra och bibehålla styrka, rörlighet och kondition. Alla kan vara med, tränad som otränad. Instruktören anpassar passet efter deltagarna. Den som tränar får bättre balans och reflexer. Risken att trilla och skada sig minskar. Träning kan ersätta eller komplettera läkemedel. Träningen kan även lindra värk i leder och muskler. med Evelina Herjander 10:00 till 10:45
  • Cirkel Fys 45 med Emma Enberg 17:00 till 17:45
  • Pilates 45 med Maria Looström 17:15 till 18:00
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Anneli Jörlfeldt 17:15 till 18:00
  • Les Mills CXWORX med Eva Bornebusch 18:05 till 18:35
  • Yoga 60För dig som inte är rädd att utmana dig fysiskt och vill ha något för sinnet också. Syftet är att främja energiflödet i kroppen, att öka rörlighet, tålamod, disciplin, styrka och främja inre harmoni. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga för att kunna delta och se resultat. Även mer erfarna yogautövare kommer att utmanas på sin nivå med mer avancerade variationer på grundpositionerna. Regelbunden praktiserering kommer att få dig att känna dig starkare, smidigare och mer medveten både fysisk och mentalt. Alla pass är unika och varierade från gång till gång. Ibland är det fokus på styrka, ibland på rörlighet och andra gånger varvar vi ner och kör lugnt. Har du ingen egen matta så finns det att låna gratis på Träningsakademin. med Maria Looström 18:10 till 19:10
  • Sprint 30LES MILLS SPRINT är inget vanligt cykelpass. Det är en tuff 30 minuters HIIT-Träning (Högintensiv intervallträning) som passar alla oavsett träningsbakgrund. Fördelen är att tekniken är enkel att genomföra och belastningen på kroppens leder är minimal. ARE YOU FAST ENOUGH? med Eva Bornebusch 18:35 till 19:05
  • Body Attack 60 med Marie Andersson 18:40 till 19:40
  • Sh'bam 45Dansinspirerad träning blir inte enklare än Sh'BAM. Det är sen helt upp till dig hur mycket du väljer att släppa loss och hur mycket känsla och stil du vill lägga in i utförandet. Alla är välkomna att delta på våra klasser och inga förkunskaper krävs! Ingen förväntar sig att du ska kunna allt på en gång, det enda vi förväntar oss är att du ska ha roligt. med Mathilda Andersson 19:15 till 20:00

tisdag

  • Cirkel Fys 45 med Rikard Gustavsson 8:30 till 9:15
  • Senior 60 med Gästinstruktör 9:30 till 10:30
  • Hjärtgrupp 60Ett speciellt anpassad pass för våra medlemmar. Fråga mer i receptionen. med Rikard Gustavsson 9:30 till 10:30
  • Les Mills BODYPUMP 60 med Marie Andersson 17:00 till 18:00
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Patrik Sundström 18:05 till 18:50
  • BodyStep 60Ett 60 minuter pass där du tränar kondition, styrka och explosivitet med hjälp av en höj- och sänkbar låda. Enkla, effektiva övningar och steg kombineras med peppande och glad musik. Resultatet blir ett pass som ger ett riktigt lyft. Du kommer att lämna salen med svett i pannan och ett leende på läpparna. med Marie Andersson 18:10 till 19:10
  • No Excuse 45Härligt tufft och crossfitinspirerad muskelpass. med Joakim Måbrink 18:45 till 19:00

onsdag

  • Cirkel Fys 45 med Joakim Måbrink 6:30 till 7:15
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Evelina Herjander 8:30 till 9:15
  • CXWORX 30En tuff träning på 30 min, som utmanar dig mentalt och fysiskt. Du stramar åt och tonar musklernas kärna genom att fokusera på de muskler som håller samman överkroppen med underkroppen. Vi jobbar med motstånd i form av gummiband, vilket gör det möjligt att anpassa belastningen och utmana kroppen maximalt. med Marie Andersson 17:00 till 17:30
  • Les Mills BODYPUMP 60 med Pernilla Areskoug 17:35 till 18:35
  • Sprint 30LES MILLS SPRINT är inget vanligt cykelpass. Det är en tuff 30 minuters HIIT-Träning (Högintensiv intervallträning) som passar alla oavsett träningsbakgrund. Fördelen är att tekniken är enkel att genomföra och belastningen på kroppens leder är minimal. ARE YOU FAST ENOUGH? med Rikard Gustavsson 17:35 till 18:05
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Rikard Gustavsson 18:15 till 19:00
  • Body Vive 45

    Pulshöjande träning för hela kroppen! BODYVIVE är en blandning av konditionsträning och styrketräning med funktionella övningar - ett pass som ger dig sprudlande energi, kondition, smidighet och styrka. Perfekt för dig som är ny på gruppträning eller för dig som vill träna med en lägre belastning på kroppen men passar också dig som vill ha ett effektivt träningspass för hela kroppen!

    Tidsformat: 45  minuter
    med Eva Bornebusch 18:40 till 19:25

torsdag

  • Functional Body 30/45Effektiv, rolig träning som utvecklar kroppens styrka, stabilitet och uthållighet. Ett pass för alla åldrar där man själv sätter nivån efter sin egen förmåga. Välkomna! med Anne Nilsson 6:30 till 7:00
  • Body Vive 45

    Pulshöjande träning för hela kroppen! BODYVIVE är en blandning av konditionsträning och styrketräning med funktionella övningar - ett pass som ger dig sprudlande energi, kondition, smidighet och styrka. Perfekt för dig som är ny på gruppträning eller för dig som vill träna med en lägre belastning på kroppen men passar också dig som vill ha ett effektivt träningspass för hela kroppen!

    Tidsformat: 45  minuter
    med Eva Bornebusch 8:30 till 9:15
  • Sh'bam 45Dansinspirerad träning blir inte enklare än Sh'BAM. Det är sen helt upp till dig hur mycket du väljer att släppa loss och hur mycket känsla och stil du vill lägga in i utförandet. Alla är välkomna att delta på våra klasser och inga förkunskaper krävs! Ingen förväntar sig att du ska kunna allt på en gång, det enda vi förväntar oss är att du ska ha roligt. med Marie Andersson 17:00 till 17:45
  • Spin 45Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Pernilla Areskoug 18:00 till 18:45
  • Les Mills BODYPUMP 60 med Rebecca Sjölund 18:00 till 19:00
  • Yoga 60För dig som inte är rädd att utmana dig fysiskt och vill ha något för sinnet också. Syftet är att främja energiflödet i kroppen, att öka rörlighet, tålamod, disciplin, styrka och främja inre harmoni. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga för att kunna delta och se resultat. Även mer erfarna yogautövare kommer att utmanas på sin nivå med mer avancerade variationer på grundpositionerna. Regelbunden praktiserering kommer att få dig att känna dig starkare, smidigare och mer medveten både fysisk och mentalt. Alla pass är unika och varierade från gång till gång. Ibland är det fokus på styrka, ibland på rörlighet och andra gånger varvar vi ner och kör lugnt. Har du ingen egen matta så finns det att låna gratis på Träningsakademin. med Maja Billing 19:00 till 20:00

fredag

söndag

  • Tabata 45 med Evelina Herjander 9:30 till 10:15
  • Spin 30Konditionsträning i grupp på särskild inomhuscykel under ledning av instruktör. Rolig, enkel, skonsam och effektiv träning för alla, där du själv anpassar intensiteten efter din egen förmåga. Våra pass är 25-, 30-, 45- och 60 minuter långa. Du arbetar med kroppens största muskelgrupper (benen, rumpan) vilket gör att du förbrukar väldigt mycket energi och förbättrar din kondition snabbt. med Evelina Herjander 10:20 till 10:50
  • Yoga 60För dig som inte är rädd att utmana dig fysiskt och vill ha något för sinnet också. Syftet är att främja energiflödet i kroppen, att öka rörlighet, tålamod, disciplin, styrka och främja inre harmoni. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga för att kunna delta och se resultat. Även mer erfarna yogautövare kommer att utmanas på sin nivå med mer avancerade variationer på grundpositionerna. Regelbunden praktiserering kommer att få dig att känna dig starkare, smidigare och mer medveten både fysisk och mentalt. Alla pass är unika och varierade från gång till gång. Ibland är det fokus på styrka, ibland på rörlighet och andra gånger varvar vi ner och kör lugnt. Har du ingen egen matta så finns det att låna gratis på Träningsakademin. med Maria Looström 18:00 till 19:00